HTML

Kispöcs

Alapjában véve nem szeretem a macskákat. Nem mondom, hogy gyorsítok a kocsival, ha meglátok egyet az úton, de nem is terveztem együtt élni eggyel... ehhez képest... Kispöcs most a kanapén alszik és nem lehet kikapcsolni a tévét, mert akkor felébred és nyávogni kezd... Kellett ez nekem? A válasz elég egyértelmű...

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-)... (2012.08.02. 13:27) Ma van holnap
  • Gem121: @xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :)) (2012.04.14. 12:05) Happy dog
  • Gem121: @Nyúlgömb: Köszönöm, örülök, ha szerez pár vidám percet a sok állat-sztori. Engem általában kikész... (2012.02.28. 13:46) Megújulva, felpörögve
  • Simone Lewis: @Gem121: Jól van Jolán is, épp tegnap írtam én is róla :) (2012.02.24. 09:29) We are back :)
  • Nefernefernefer: Sziasztok! Nagyon jól szórakoztam ezen az íráson. :-) Úgy látom, muszáj lesz nekiállnom végigolvas... (2012.02.15. 14:11) Mindennapok

Linkblog

NEM!

2010.05.16. 17:24 :: Gem121

Jó régen nem írtam, ezúton is elnézést azoktól, akik esetleg követik a beszámolókat Szotyiról. Kicsit el voltunk havazva. Mármint főleg mi, humanoid lények, nem a macska. Ő a maga részéről jól van. :)

Miután kiderült, hogy lányka, elhagytam a kispöcsözést, hiszen ez így már sehogysem stimmelt és már hivatalosan is Szotyizom. Különösebb változást nem vettem észre a viselkedésében ezzel kapcsolatban. Éppolyan zakkant, mint volt. Sőt. Kezd bevadulni.

Így aztán elkezdtem a fegyelmezést-nevelést. Határozottan, eltökélten, keményen csattant az első "NEM", amikor Szotyit a függönyön lógva találtam egy hazaérkezés alkalmával. Rámpillantott, lecsapta a füleit és feljebb mászott. Megismételtem a felszólítást, egyúttal ismertettem a jogait is arra az esetre, ha ellenállást kívánna tanúsítani és kilátásba helyeztem némi fizikai ellenlépést, ha továbbra sem engedelmeskedik. Esküszöm, röhögött rajtam. Egészen addig, amíg a függönyhöz nem léptem, és (megragadva a grabancánál) el nem távolítottam onnan. Lesett, hogy mi van, de nem firtatta tovább a függönymászást.

Másnap ismét előkerült a "NEM", amikor Szotyi egyetlen kecses mozdulattal felugrott a nappaliban lévő kisasztalra, hogy ott sétálgasson, szimatolja a virágokat rajta, és elszórakozzon az üveglappal. Nem örültem neki, és ahelyett, hogy hozzávágtam volna a kezemben lévő kulcscsomót, ismét kiadtam a vezényszót: "NEM SZABAD". Szotyi meglepően tanulékonynak bizonyult. Amint meghallotta a hangomat, lelapult, majd miután szent meggyőződéssel hitte, hogy nem látom őt az asztal tetején, lerohanta a lábam. Hullottak a könnyeim a röhögéstől. A gyerek, aki tanúja volt az orvtámadásnak, csak ennyit jegyzett meg: "Szotyi nem normális."
Naná, hogy nem. Nem is lóg ki a sorból.

Az elmúlt 1-2 hét hát a nevelés jegyében telt, és minimális keménykedés, valamint sok határozott NEM után Szotyival élhetőbbé vált az élet. Nem mászik a függönyön, tudja, hogy nem mehet az asztalokra, nem rághatja a vezetékeket, nem jöhet be a hálószobába és nem támadhat arcra.

Természetesen továbbra sincsenek illúzióim, fix meggyőződésem, hogy amint kitesszük a lábunkat otthonról, az összes tiltott helyet végigjárja a hálószoba kivételével (azt is csak ezért hagyja ki, mert csukva tartjuk az ajtaját és még nem éri fel a kilincset), és kiélvezi, hogy a hátunk mögött rosszalkodhat. :) 


És íme, két kép a jólnevelt, kanapén pihenő Szotyiról: 

 

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispocs.blog.hu/api/trackback/id/tr62007643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.05.17. 17:36:53

Szépen, csendben pózol mindkét képen.
És további jó betanítást, bár sokszor tapasztalom, hogy a "macska" és "engedelmesség" két egymást kizáró fogalom :)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.05.17. 18:06:43

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: Igen, ezeken a képeken most tényleg pózol, mert már nagylányoskodik. :D
Az engedelmesség nem erőssége, de ha arra vágytunk volna, akkor kutyánk lenne. :) Szotyi meg ilyen kis szotyika, ez van, ezt kell szeretni. :))

penna 2010.06.06. 22:06:53

Hali,
biztos nemcsak én hiányolom erősen Szotyi cica kalandjait & fotóit fejlődése rögös állomásairól. Remélem, hogy:
1. Jól van őnagysága.
2. Ti pedig még bírjátok vele együtt a társbérletet.
Üdv. Éva

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.06.07. 22:03:55

Igen, igen, mindennap idekattintok én is és várom az új bejegyzést, de semmi :(

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.06.08. 21:49:40

@penna: Kedves Éva, szánom-bánom, igyekszem bepótolni a mulasztásokat! :)
Köszönöm a kitartó figyelmet Szotyi nevében is! :)

penna 2010.06.10. 19:55:49

@Gem121 - kispocs.blog.hu/:
Egye fene, megbocsátunk :D. Talán nyilatkozhatom a többi Szotyirajongó nevében is, feltéve, ha elő- előállsz időnként újabb tudósításokkal :).

Ha már itt vagyok, akkor már nem a legfrissebb bejegyzéshez, hanem ide írom, hogy Szotyi bizony gyönyörű leánykává cseperedett! Odavagyok érte teljesen. Visszanéztem az egészen pici korabeli képeit, és nemcsak nő, mint a bolondgomba, hanem a pofija is változik :). Nyúlik a füle, a pofija is az állánál már kezd a felnőtt macskáéhoz hasonlítani. Tüneményes. Akárcsak az, ahogy észrevette, hogy szükség van rá és megvigasztalt...

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.06.10. 21:53:24

@penna: Tényleg nagyon kis érzékeny lélek, minden nap van szinte valami kedves, finom kis rezdülése, annyira ránk "csatlakozott" már. :)
Hamarosan újabb beszámolóval jövök majd, ezúttal arról, hogy miként viseli Szotyi az egyedüllétet. :(
Gyerkőccel ugyanis elutazunk a hétvégére, és így a család nőtagjai veszik szárnyaik alá a kiscinyót. Kérdés, hogy mennyire fogja jól viselni majd a hiányunkat.. Remélem azért nem viseli nagyon meg.
Addig is legyetek jók, Szotyi nevében is üdv mindenkinek, hamarosan jövünk! :)
süti beállítások módosítása