HTML

Kispöcs

Alapjában véve nem szeretem a macskákat. Nem mondom, hogy gyorsítok a kocsival, ha meglátok egyet az úton, de nem is terveztem együtt élni eggyel... ehhez képest... Kispöcs most a kanapén alszik és nem lehet kikapcsolni a tévét, mert akkor felébred és nyávogni kezd... Kellett ez nekem? A válasz elég egyértelmű...

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-)... (2012.08.02. 13:27) Ma van holnap
  • Gem121: @xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :)) (2012.04.14. 12:05) Happy dog
  • Gem121: @Nyúlgömb: Köszönöm, örülök, ha szerez pár vidám percet a sok állat-sztori. Engem általában kikész... (2012.02.28. 13:46) Megújulva, felpörögve
  • Simone Lewis: @Gem121: Jól van Jolán is, épp tegnap írtam én is róla :) (2012.02.24. 09:29) We are back :)
  • Nefernefernefer: Sziasztok! Nagyon jól szórakoztam ezen az íráson. :-) Úgy látom, muszáj lesz nekiállnom végigolvas... (2012.02.15. 14:11) Mindennapok

Linkblog

Cicapuszi

2010.04.23. 12:26 :: Gem121

Tegnap este romantikáztunk. Még mielőtt bárki bárminemű 18 év felettieknek szóló tartalmat remélne ettől a bevezetéstől, elmondanám, hogy semmi ilyesmire nem kell számítani. :)

Az úgy volt, hogy este szokás szerint leültem a kedvenc fotelembe, ölembe vontam a laptopot és dolgozgattam, netezgettem. Egyszer csak pici hideg tappancsokat éreztem a lábfejemen. Kispöcs finoman, óvatosan, tartózkodóan, de tapizta a lábamat. Lenéztem rá, ő meg hatalmas szemekkel nézett vissza és nyikkant egyet. Nyikkant, nem nyávogott. Lenyújtottam a kezem, a tenyerem, és megvártam, amíg ő roppant óvatosan belelép a két kis mellső lábával, ekként jelezve, h igen, felliftezhetem őfelségét magam mellé a fotelbe.

Megtisztelve éreztem magam, és morogtam valamit neki a hímsovinizmusról, amikor a kicsike megindult a mellkasom felé és elfészkelte magát.. khm.. kebleim halmain. :DDDD 

Egy pillanatra belémakadt a szó, lenéztem a kis szőrgombócra, aki halkan, de határozottan dorombolni kezdett. Majd felpillantott rám, orrát az enyémhez dugta, finoman beleharapott az enyémbe, megnyalt, majd ezzel letudva az érzelemáradatot, tovább dorombolt, békésen álomba duruzsolva magát rajtam.

Mondanom sem kell, talpig döbbentem és meghatódtam, ahogy kellett. Ez volt az első alkalom, hogy Szotyi kinyílvánította felém az érzéseit, és noha nem vitte túlzásba (pasi, pasi, pasi!!!! :D), mégis bearanyozta az estémet vele.

Két órán keresztül ültem mozdulatlanul, végignéztem az összes létező Helyszínelőket, majd amikor már elzsibbadtam, óvatosan a két tenyerembe fogtam Szotyit, és betettem a dobozába. Nyikkant kettőt, majd összegömbölyödött és aludt édesen tovább.

Én meg elkönyveltem, hogy újabb rés nyílt a pajzson, Szotyi pedig elkezdett fontosodni. :) 

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispocs.blog.hu/api/trackback/id/tr871945170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.04.23. 12:56:55

Imádom ezt a nyikkanást :) Joli szerint az "nyák-nyákk". :)
Amúgy meg, azért vigyázni kell, mert amikor jön a kenyérdagasztás, akkor viszont karmol, és nem nézi, fedi-e vmi ruha a khmkeblek halmait! :)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.04.23. 13:01:56

Hehe, megvolt a dagasztás tegnap is, szerencsére volt rajtam két réteg ruha, így nem ért bőrt a minikarom, de tény, h mondjuk egym mélyebben dekoltált felsőben sziszegtem volna... :DDDD

Kilgore Trout 2010.04.23. 13:11:37

Már az előző posztban is jeleztem, hogy jó dolga van nálad Szotyinak. Túl jó...:)

Lina - Cicanapló · http://cicanaplo.blog.hu/ 2010.04.23. 14:47:00

Édeees! :-))) És a képek alapján Szotyi-Kispöccs is az. ;-)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.04.23. 16:58:49

@Lina - Cicanapló: Köszi, szerintünk is tök aranyos, de el kell mondjam, h a ti cicáitok se semmik.. :))
Feldobja a napomat a megnyugtató tudat, h nem vagyok egyedül az önként vállalt rabszolgasorsommal.. :))
süti beállítások módosítása