HTML

Kispöcs

Alapjában véve nem szeretem a macskákat. Nem mondom, hogy gyorsítok a kocsival, ha meglátok egyet az úton, de nem is terveztem együtt élni eggyel... ehhez képest... Kispöcs most a kanapén alszik és nem lehet kikapcsolni a tévét, mert akkor felébred és nyávogni kezd... Kellett ez nekem? A válasz elég egyértelmű...

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-)... (2012.08.02. 13:27) Ma van holnap
  • Gem121: @xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :)) (2012.04.14. 12:05) Happy dog
  • Gem121: @Nyúlgömb: Köszönöm, örülök, ha szerez pár vidám percet a sok állat-sztori. Engem általában kikész... (2012.02.28. 13:46) Megújulva, felpörögve
  • Simone Lewis: @Gem121: Jól van Jolán is, épp tegnap írtam én is róla :) (2012.02.24. 09:29) We are back :)
  • Nefernefernefer: Sziasztok! Nagyon jól szórakoztam ezen az íráson. :-) Úgy látom, muszáj lesz nekiállnom végigolvas... (2012.02.15. 14:11) Mindennapok

Linkblog

Ma van holnap

2012.04.14. 07:33 :: Gem121

 Na, mivel megint megkaptam a virtuális s*ggberugdosást, így úgy döntöttem, keljen hát fel a nap, legyen holnap. És lőn. 

Mesélek a Happy Dogról, ami Szotyit kotorékebbé változtatta. 

Hát az úgy volt, hogy a Pasi kutyafan, és van neki egy nagyon nagyon nagy és szőrös és büdös és kultúrálatlan (+ szerintem még neveletlen is) kutyája, márka szerint óriás schnauzer. Nekem se nem szép, se nem okos, se nem kedves, de a Pasi odáig van a középkori fílingért, amit az eb áraszt magából. Így hát én is elviseltem a kutyát karácsony idejére, ami meggyőzött arról, hogy macerás lenne az együttélés vele hosszútávon. 

Cserébe, hálából (vagy inkább praktikumból...) a Pasi megajándékozott 12 doboz kilós Happy Dog kutyakonzervvel, ami az ő kicsikecukika mókusgombócának nem ízlik, ezért nem eszi. Tehát arra gondolt, hogy felzabáltatja a macskáinkkal, mondván, hogy azokba úgyis mindegy. Némi fenntartással fogadtam az ötletét, de mivel már ott volt a sok kutyakaja, gondoltam, teszek egy próbát. 

Ami a snacinak egy napi adag lett volna, a két cinyónak 2-3 napig kitartott, és sosem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretik. Imádták. A felbontatlan konzervdobozok mellett heverésztek, a nyitás hangjára azonnal a lábam körül teremtek, hangos dorombolással falták a kutyakaját. Mondtam is nekik, hogy szégyellhetnék magukat, de semmi reakciót nem váltottak ki korholó szavaim belőlük.

Nem úgy a kaja... Szotyi ugyanis a kutyatáptól Jack Russel terrierré változott. Reggelente a helyes kis miákolás helyett átállt az ajtó kaparásra, két lábon, mint egy hülye terrier. A labdát már nem kergette, hanem apportírozta, és vezényszóra képes volt leülni kaja-osztásnál. Szerintem teljesen elment az esze. 

Hógolyóra nem volt az élelem ilyen szélsőséges hatással, ő csak jobban vedlett tőle és Szotyi is többet kergette, gondolom, ez is olyan kutya-dolog volt nála. 

Tekintettel arra, hogy a 12 konzerv kitartott majd egy hónapig, a macskák gömbölyödtek tőle, én fontolóra vettem egy szöges nyakörv beszerzését Szotyinak, akit időközben átkereszteltünk Pufira, mert igencsak kiszélesedett a drága. :)

A Pasi persze bezsebelte a diadalt, hogy lám, milyen jól tartja ő a macskákat, és tárgyalásokat kezdeményezetett a kutya beköltöztetésére. Heves ellenállásba ütközött... :)) 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispocs.blog.hu/api/trackback/id/tr574422088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.04.16. 12:56:30

:))
Szegény Szotyi, már hányadik nevet kapja? Még a végén személyiségzavara lesz. Dupla. Vagy tripla, vagy mi...
:)

Nefernefernefer 2012.04.17. 13:02:37

Hátrább az agarakkal (!), Pasi, a snaci nem biztos, hogy cica-kompatibilis...

Nefernefernefer 2012.08.02. 13:27:38

Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-), és mert nagyon aranyos bejegyzések születtek Szotyiról, és érdekel, hogy mi van veletek, ezúton jelentem be az olvasók tömegének igényét egy újabb híradásra!!!! :-)
süti beállítások módosítása