HTML

Kispöcs

Alapjában véve nem szeretem a macskákat. Nem mondom, hogy gyorsítok a kocsival, ha meglátok egyet az úton, de nem is terveztem együtt élni eggyel... ehhez képest... Kispöcs most a kanapén alszik és nem lehet kikapcsolni a tévét, mert akkor felébred és nyávogni kezd... Kellett ez nekem? A válasz elég egyértelmű...

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-)... (2012.08.02. 13:27) Ma van holnap
  • Gem121: @xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :)) (2012.04.14. 12:05) Happy dog
  • Gem121: @Nyúlgömb: Köszönöm, örülök, ha szerez pár vidám percet a sok állat-sztori. Engem általában kikész... (2012.02.28. 13:46) Megújulva, felpörögve
  • Simone Lewis: @Gem121: Jól van Jolán is, épp tegnap írtam én is róla :) (2012.02.24. 09:29) We are back :)
  • Nefernefernefer: Sziasztok! Nagyon jól szórakoztam ezen az íráson. :-) Úgy látom, muszáj lesz nekiállnom végigolvas... (2012.02.15. 14:11) Mindennapok

Linkblog

Happy dog

2012.03.01. 12:44 :: Gem121

 Háhá, elképzelem az engem olvasó csekély értelmiség arcát, amikor ezt a címet megláttátok... :D :D :D

Na, nyugi, no para, no dog. 

De még mielőtt dogoznánk, mesélek valamit.

Reggel csekkoltam az emailjeimet és elidőztem picit felettük. Egyrészt, mert válságos lelkiállapotomra való tekintettel egy régi jó ismerős vicces képek tucatjait dobta át, hogy röhögjek kicsit, másrészt mert megérintett korunk női fogyasztói társadalmának két nagy problémája: a szex és a fogyókúra.

Az urakat, ha vannak, most megkérném, hogy inkább olvassanak valami régi bejegyzést az archívumból, nehogy megbántsam érzékeny lelkületüket.

Hölgyeim, nőcik, csajok, bigék, hozzátok fordulok. Most pont nektek magyarázzam, hogy a szex és a kaja mennyire összefügg? Mindkettő a pasikról szól, ez több mint nyilvánvaló. Ha van pasink, akkor azért fogyózunk, hogy tetszünk neki. Ha nincs, akkor azért, hogy legyen. Ez így alapból kizárja a zabálást, marad a decens salátacsipegetés, az energiaital, hogy ne ájuljunk be meetingen az asztal alá, idegeseknek almaevés és cigizés, nyugisabbaknak rágózás. 

Na de vissza a fősodorba, az emailekhez.

Az első email csodás fogyókúrát hírdet, nem kell sem tornázni, sem diétázni, eheted a csokitortát, zsírszalonnát, amit akarsz, mégis fogyni fogsz. Méghozzá a problémás helyekről. Hogy hogyan? Önszuggeszcióval. Bezony. Az elme hatalmával. Nincs más dolgod, mint 19.900 Ft-os bevezető áron megrendelni azt a csodás kiadványt, amely leírja a reggeli és esti ima szent szövegét, melyet el kell mormolni 3x a reggeli fogmosás, 3x az esti közben. A hatás garantált, havi 6 kg-tól szabadulhat meg mindenki, aki fejet hajt a hit ereje előtt. -- Email törölve.

Következő: térjünk vissza őseink diétájához, hiszen az őskorban még nem volt sem narancsbőr, sem megereszkedett mell, de még csak túlsúly sem. Ennek oka még véletlenül sem az életmódban, hanem a speciális étrendben keresendő. Nosza, együnk mammutburgert. A cégtől jutányos áron (napi 4-5 ezer ft)-ért meg lehet rendelni az őskori, paleotikus szilváslepényt és karfiollevest. Halleluja. --- Email törölve.

Aztán: A harmadik csodakúra: diéta koffein nélkül. Mivaaaan?! Ezek hülyék???? Hát mégis mitől fogok talpon maradni, bakker?! Az oké, hogy nem eszem, de hogy még ne is ihassak?! Idióták. --- Email törölve.

És akkor jöjjön a szex:

Első: Közelítsük meg tudományos alapon a G-pontot és a női orgazmust. Na jó. Én vizuális típus vagyok, most behalluztam ide egy tucat fehérköpenyes, vénséges professzort, akik szakállukat tekergetve elmélkednek a G-pontról. Brrrr..... Ebből így nem lesz orgazmus. 
A kreatív marketing csodát ígér: vegyem meg a 400 oldalas könyvet, melyekben képekkel is illusztrálják, hogyan kell a G-csúcsot megjárni, ami nem hiányozhat egyetlen nő élményei közül sem, márpedig a statisztikák szerint (ezeket kik írják???) most a nőcikék 60% lemarad a gyönyörről. Kár értük. --- Email delete.

És a másik, hála a személytelen emailszóró gépnek: Növelje péniszét napi 2 cm-el! - Ééééén? Oszt' mibő' növesszem? Idióták. Persze azért beleolvastam, naná. Masszázs kell neki, meg inni kell vmi löttyöt, amitől az ember lehet, hogy zöldet fog pisilni, de a f*rka is megnő. Hát ez jó. A pasik nem normálisak. Mit csinálnak egy 30 napos kúra után? Gúzsba kötik magukat a brével? LOL --- Email törölve.

Na, tessék, mennyi időt elpazaroltam ilyen marhaságokra, és a happy dog-ig meg nem jutottam el. Bocsika. Marad holnapra. 
Addig is puszi mindenkinek!! :) 

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispocs.blog.hu/api/trackback/id/tr354268895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.03.01. 14:24:14

Szerintem bárki bármit mond, tartós (!) fogyást úgy lehet elérni, ha egészségesen étkezünk ÉS rendszeresen mozgunk. Ez a mozgás lehet a szex is :)
Én is lefogytam (de én futással :D)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2012.03.01. 14:59:01

@Simone Lewis: Ebben teljesen igazad van, más nem hoz eredményt. Nem is annyira szakmázni akartam fogyókúra ügyben, egyszerűen csak megrökönyödtem, amikor reggel ezek az emailek fogadtak. :)
Olvastam a futóblogod, tetszik. :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2012.03.01. 16:35:13

@Gem121: Jóhogy, gondoltam, hogy nem bízol az önszuggesszcióban. :)
Örülök, hogy olvasod a futós blogot. Te nem akarsz futni? Nagyon szép vádlikat eredményez ám! :)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2012.03.01. 17:23:11

@Simone Lewis: Honnan tudod, hogy most nem gyönyörűségesek a vádlijaim? :D :D
Just kidding. A futás nekem önmagában nem elég mozgalmas, labdával futkároztam régen, de egy térdsérülés (meg két elszakadt bokaszalag miatt) mostanra elhagytam a futós programokat. Nálunk Pasi volt a nagy futó, félmaraton távon versenyzett párszor.
De azért bámullak ám a kitartásodért és elhivatottságodért. :)

xor 2012.04.13. 20:00:48

Ex-zugolvasódként csak egy kérdés foglalkoztat: mikor virrad fel az holnap, mikor a happy-dogról írsz?

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2012.04.14. 07:21:49

@xor: Hogy lehet valaki ex-zugolvasó? :D
Már nem vagy ex, vagy nem vagy zug? :D :D

xor 2012.04.14. 11:49:16

@Gem121: A türelmetlenség arra késztetett, hogy zugolvasóságomat levetve regisztráljak: innen jön az "ex". :)

De a kérdés nem az, hogy ex vagy zug, hanem hogy mikor lesz happy-dog? :D

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2012.04.14. 12:05:00

@xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :))
süti beállítások módosítása