HTML

Kispöcs

Alapjában véve nem szeretem a macskákat. Nem mondom, hogy gyorsítok a kocsival, ha meglátok egyet az úton, de nem is terveztem együtt élni eggyel... ehhez képest... Kispöcs most a kanapén alszik és nem lehet kikapcsolni a tévét, mert akkor felébred és nyávogni kezd... Kellett ez nekem? A válasz elég egyértelmű...

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-)... (2012.08.02. 13:27) Ma van holnap
  • Gem121: @xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :)) (2012.04.14. 12:05) Happy dog
  • Gem121: @Nyúlgömb: Köszönöm, örülök, ha szerez pár vidám percet a sok állat-sztori. Engem általában kikész... (2012.02.28. 13:46) Megújulva, felpörögve
  • Simone Lewis: @Gem121: Jól van Jolán is, épp tegnap írtam én is róla :) (2012.02.24. 09:29) We are back :)
  • Nefernefernefer: Sziasztok! Nagyon jól szórakoztam ezen az íráson. :-) Úgy látom, muszáj lesz nekiállnom végigolvas... (2012.02.15. 14:11) Mindennapok

Linkblog

Lehull a lepel...

2010.05.07. 20:38 :: Gem121

Hát igen. Minden jónak vége szakad egyszer. Na de kezdem az elején...

Ma állatorvosnál jártunk. Szerencsére a doki itt van egy saroknyira, így nem kellett újra autóznunk. Egyszerűen beletettem Szotyit a kis szállítóba és átsétáltunk. Verőfényes napsütés, a cinyó is érdeklődve pislogott a nagyvilágra, lágy szellő fújdogált, egyszóval idilli volt minden. "Vihar előtti csend" - mondják erre a pesszimisták. És milyen igazuk van..

Már akkor gyanakodnom kellett volna, amikor nem volt senki a váróban. Ez még egyszer sem esett meg velünk, pedig egy időben rendszeresen hurcoltuk ide a családban fellelhető szőrös organizmusokat. Már jött is a kis asszisztensnő, lelkesen terelgetett be a rendelőbe. Minden szép volt és heppi.

Szotyi persze halálra rémült, kistányérnyi szemekkel bámult hol rám, hol a dokira, és szerintem lepergett előtte rövidke kis élete. Komolyan szántam szegényt. :D
Igyekeztem megnyugtatni, cirógattam, mire ő kieresztette az összes körmét és két másodperc alatt felmászott a pólómon. Alig vérző hasamat és khmkebleimet (:D) a dokik helyben igyekeztek volna ellátni, talán kicsit ügybuzgóbbak is voltak, mint kellett volna. :) 

Gyorsan visszatereltem az eseményeket a fősodorba, figyelmükbe ajánlva a cinyót, aki éppen meglógni készült az ablakon át. Nyakon csípték a kis szökevényt, aki így már nem menekülhetett: megvizsgálták, sacc per kábé alapon meghatározták a korát 7-8 hétben, ami azt jelenti, hogy olyan 4 hetes lehetett, amikor hazahoztuk.

Mérlegre is került, 56 deka. Nagyon röhögtem, mert ez éppen kétszerese annak a 28.5 dekának, amit 3 hete mértünk a konyhai digitális mérlegen. Szóval Szotyi gyarapodik szépen. :)

Viszont a hideg zuhany a szuri és a féregtelenítés után következett, amikor is a doki megszexuálta szerencsétlen Szotyit. Ő persze kézzel-lábbal tiltakozott a tett ellen, elvégre nem adta beleegyezését semmi tipi-tapiba, abba meg főleg nem, hogy idegenek vizsgálgassák, hogy mi van a bugyijában. Köpködött, fújt. Ekkor kezdtem gyanakodni. Ilyen hisztit csak egy szűzlány vág le..

És lőn. Egy világ dőlt össze. Szotyi ugyanis lány. Most már biztos, tévedés kizárva. Kétszer is ellenőriztettem.

Ez magyarázza ugyan a cinyó cipőfetisizmusát és érdeklődését a gasztronómia iránt, de teljességgel ellentmond a "mindenbe beleszólós, semmi nem jó-neki" képpel, amit ezidáig betudtam pasi-mivoltának. Habááár... egy hímnemű ismerősöm kaján röhögéssel fogadta a bejelentésemet ma, amikor is felhívtam a dokitól kifelé jövet, hogy elújságoljam neki a nagy hírt. Szerinte ugyanis a sok nyávogás, a hisztik és a figyelemkövetelés számára már az első napon egyértelművé tette, hogy a macska nem lehet más, csak nőstény.
Ez annyira alacsony labda volt, hogy le sem ütöttem... :D

Szóval, mindazoknak, akik nyomon követik Szotyi sorsának alakulását, immár hivatalosan is bejelenthetem, hogy Kispöcs lány. És ezt most kénytelenek lesztek elhinni fotódokumentáció nélkül, mert a macsek már attól kiborult, hogy egy idegen doki (ráadásul pasi..) vizsgálgatta a pisilőjét. Képzelhetitek, hogy totál összeroppanna, ha most megkérném, hogy terpesszen már be, elvégre a blogolvasók biztosra akarnak menni. :DD

Tudjátok milyenek a nők... olyan hiszti lenne, hogy olyat még a világ nem látott... :))) Úgyhogy a fénykép most elmarad, de a hétvégén majd kattintgatok. :) 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispocs.blog.hu/api/trackback/id/tr371982568

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.05.07. 21:14:40

Hihi, ez vicces! Még jó, h ilyen unisex nevet kapott másodjára! Képzeld, adsz neki egy fiúnevet és most megint át kellene keresztelni!

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.05.07. 21:21:11

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: :))) Azt hiszem, a Kispöcs már úgyis rajta marad, mert azok az alternatívák, amiket az ismerősök ma délután villantottak, nem igazán voltak sem szalonképesek, sem kedvemre valók.. :))

Bálint - Cicanapló · http://cicanaplo.blog.hu 2010.05.07. 21:58:17

Úgy tudtam! De csak mert annyira mondtad, hogy fiú, hogy biztos voltam benne, hogy csakazértsem :))
De azért jól rám hoztad a frászt ezzel a "minden jónak vége szakad egyszer" meg "vihar előtti csend"-dologgal, egy-két bekezdésen keresztül azt hittem, történt valami komoly.

Simone Lewis, az se olyan nagy baj, ha megnézed nálunk a legeslegelső bejegyzést, láthatod, hogy Kosztya is Tányaként kezdte nálunk a pályafutását :)

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.05.08. 08:36:33

Én is gyorsítva olvastam, hogy miről is hullt le a lepel, minek szakadt vége?!
Isten hozott a lánycicások táborában! :)
És nem azért, de a fiúcicák is nyávognak. ;)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.05.15. 11:16:50

Mi van Szotyival?! El van tűnve! Remélem, nincsenek nemi identitás zavarai és már tart a nyilvánosságtól! :)
süti beállítások módosítása