HTML

Kispöcs

Alapjában véve nem szeretem a macskákat. Nem mondom, hogy gyorsítok a kocsival, ha meglátok egyet az úton, de nem is terveztem együtt élni eggyel... ehhez képest... Kispöcs most a kanapén alszik és nem lehet kikapcsolni a tévét, mert akkor felébred és nyávogni kezd... Kellett ez nekem? A válasz elég egyértelmű...

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-)... (2012.08.02. 13:27) Ma van holnap
  • Gem121: @xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :)) (2012.04.14. 12:05) Happy dog
  • Gem121: @Nyúlgömb: Köszönöm, örülök, ha szerez pár vidám percet a sok állat-sztori. Engem általában kikész... (2012.02.28. 13:46) Megújulva, felpörögve
  • Simone Lewis: @Gem121: Jól van Jolán is, épp tegnap írtam én is róla :) (2012.02.24. 09:29) We are back :)
  • Nefernefernefer: Sziasztok! Nagyon jól szórakoztam ezen az íráson. :-) Úgy látom, muszáj lesz nekiállnom végigolvas... (2012.02.15. 14:11) Mindennapok

Linkblog

Ha a macska kicsi, akkor dögöljön meg?!

2010.10.12. 19:58 :: Gem121

A minap shoppingoltam, nagy és fényes bevásárlóközpontban tologattam a bevásárlókocsit, és azon fáradoztam, hogy feltöltsem háztartásom hiányos polcait és azzal a biztos tudattal hajthassam az elkövetkező 1 hónapban minden este álomra a fejemet, hogy jöhet meteoreső, vulkánkitörés, hegyomlás vagy lavina, hó és vízáradat avagy hurrikánhad, a szűk család túlélése biztosítva van jónéhány hétre. Ezen eszmefuttatásomat egy közeli jóbarátomnak is előadtam egyszer, midőn azt firtatta, hová utazom nomád túrára, hogy ennyi minden vásárolok össze. Amikor felhívtam figyelmét a ránk leselkedő, kiszámíthatatlan veszélyek sokaságára, az illető rámutatott, hogy városunkban még egy nyomorult domb sincs, nemhogy hegyek, amik leomolhatnak, kitörhetnek, behavazódhatnak.

Most is ez jutott eszembe, amikor pakolásztam. És mivel már Szotyi is a családhoz tartozik, neki is biztosítani kell a túlélést. Így aztán befordultam az állateledeles sorba, mivel a kis cinyóka a Whiskas Junior alutasakos kajákra esküszik (persze a rántott csirkecomb és a lekváros bukta után..).
Kerestem, kerestem a cuccot, de nem találtam sehol. Volt felnőttkaja, ezer féle, mindenféle konyhaséfek ajánlásával, tisztára nyalási garanciával, tengeri algákkal és kolibrifilével is, de a kölyökeledelek polca üresen állt.
WTF? ! – fogalmazódott meg bennem a kérdés: Ha a macska kicsi, akkor dögöljön éhen?! Miféle diszkrimináció ez, hogy nem lehet gyerekmacsek hamit kapni?! Hol egy eladó, hadd ölöm meg!!
Levadásztam egy eladót, és igyekeztem kulturált hangnemben érdeklődni tőle, hogy vajh’ miért nem találom sehol a kedvenc bárányos-nyulas-csirkés-borjús kombinációt az én kis drágámnak?! Jelen esetben a kulturált hangnem azt jelentette, hogy nem húztam a mosóporos vödröt azonnal a fejére, és nem spricceltem a mustárt a szemébe köszönés helyett. A nő unottan pillantott rám, csócsált egyet a rágóján, majd intett, hogy kövessem. Naná, hogy követtem. Le sem tudott volna rázni. Visszamentünk az állateledelekhez, ahol sikerült megállapítania, amit én már régen tudtam: elfogyott a kölyöktáp. Feszülten vártam, hogy miként orvosolja ezt, de a megoldás nem pont az volt, amit vártam: közölte, hogy vigyek másfélét, a macskának úgyis mindegy.
Hitetlenkedve néztem rá, miként marslakókra szokás. Honnan jött ez a bige és miért pont ide?! Vigyek másikat, merthogy mindegy? Miért, neki mindegy, hogy hamburgert etetek vele, ha egyszer vega? Hülye gyík.
Mintha nem lenne nyilvánvaló, hogy Szotyi AZT az öntetet szereti és azokat az omlós, ízlésesen apró falatokat. Mégsem tehetek elé valami félbevágott disznót, hogy egye azt.. Szotyinak amúgy is megvannak a maga étkezési szokásai, miként minden valamirevaló élőlénynek. A teljesség igénye nélkül ebből néhány:
-          Halat csakis az akváriumból fogyaszt, minden más forrás bizonytalan. A lazacot amúgy sem szereti, ha már nyers hal, akkor az legyen pangasius. Filé.
-          Csirkét és egyéb kétlábúakat legjobban rántva szereti fogyasztani, esetleg pörköltnek. Köretként egy kevés tésztával, abból a csigás a kedvence. A nyers húst személyes sértésnek tekinti.
-          A felvágottak közül csak a párizsi és a sonkafélék mennek át a rostán, a virslit csak melegen fogyasztja.
-          Imádja a pizzát, kedvence a Négysajtos, csirkemell feltéttel.
-          A lekváros bukta továbbra is a kedvenc desszertje.
-          Esti-éjszakai közös sajtozásaink során legszívesebben a Mozzarella sajtot fogadja, de ha muszáj, akkor megeszi a trappistát is. Vékonyra szelve.
-          Kedvenc csemegéje a frissen fogott légy (ezt azért megfogja magának, nem én vadászok rájuk).
Talán mindebből már kiderül, hogy Szotyi nem eszik meg akármit, és nem lehet holmi „másféle” kaját elétenni, amivel az eladó próbálkozott. Így aztán mi sem természetesebb, hogy a bevásárlással végezve tettem egy röpke 20km-es kitérőt a legnagyobb állateledel-áruház felé, ahol bevásároltam a kis lila-ezüst tasakos kajákat, hogy Szotyika véletlenül se vesszen éhen a közeljövőben. :)
 
Most komolyan mondod, hogy nem voltál képes aszpikos-borjúmájas kaját hozni? De gááz...

 

Na jó, a sárgarépás csirkefalatok is megteszik. De csak tejszínes mártásban! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cica a tetőn:

 

 

Tappancsok az ablakon. Persze kívülről. Így izgalmasabb...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Asszem most bejövök kicsit. Kezd nagyon égetni a nap odakint... :)

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispocs.blog.hu/api/trackback/id/tr102366396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lina - Cicanapló · http://cicanaplo.blog.hu/ 2010.10.13. 21:59:56

Jaj de jók ezek a képek! :-) A tappancsok nagyon szuperek! :-)
És igen, egyáltalán nem mindegy, hogy mit adunk a maccsoknak. Ha nem azt kapják, amit akarnak, akkor fel vannak háborodva, és akár éhezni is hajlandók tiltakozásképpen...

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.10.13. 23:49:52

@Lina - Cicanapló: Köszi! :)

A tappancsait én is imádom, szoktam is csikizni őket, amikor elernyedve szunyál az ölemben esténként, amire aztán nyűgösen felpillant mindig és duzzogva elhúzza őket.. :( De akkor is tapizom, mert imádnivalóan bársonyosak és puhák. :D

Kajaügyben Szotyinak nyomasztó múltja van, épp ezért nem is éhségsztrájkolt eddig még sosem, de olyan lenézően, megvetően tud nézni, ha nem azt teszem elé, amit éppen megkívánt, hogy önként vonulok a sarokba térdepelni és bűnbocsánatot kérni őmacskaszentségétől.. :D

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.10.15. 08:47:48

Nagyot nőtt a kisasszony! :)
Nekem az tetszik, ahogy koncentrál, amikor belép az ablakon, meg ahogy a jobbhátsó lábát tartja :))

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.10.15. 18:10:10

Nekem is az volt az első benyomásom, hogy de megnőtt ez a cica! :) Már nem is olyan "kispöcs", de ettől még szépséges maradt.
A junior eledellel mi is jártunk így, jóformán tényleg csak a szakosodott áruházban lehet kapni. Aztán egyszer csak felnőnek ők is...
És micsoda preferenciái vannak Szotyinak, ezen jót derültem! :D

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.10.17. 20:54:50

Bizony, jól megnőtt Szotyika, már igazi macskalányka. :)
Mondjuk az agytérfogata számottevően nem változott, továbbra is "kispöcs", csak már nem a méreteit tekintve. :D

Hát, kajaügyben a hétvége új fejleményt hozott, kiderült, hogy szereti a kókuszgolyót is. :D :D

penna 2011.01.19. 11:08:13

Mi újság veletek? Ha beszámolót nem is akarsz írni, legalább pár fotót a kis-nagy Szotyiról, léci, léci, léci!!!
süti beállítások módosítása