HTML

Kispöcs

Alapjában véve nem szeretem a macskákat. Nem mondom, hogy gyorsítok a kocsival, ha meglátok egyet az úton, de nem is terveztem együtt élni eggyel... ehhez képest... Kispöcs most a kanapén alszik és nem lehet kikapcsolni a tévét, mert akkor felébred és nyávogni kezd... Kellett ez nekem? A válasz elég egyértelmű...

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-)... (2012.08.02. 13:27) Ma van holnap
  • Gem121: @xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :)) (2012.04.14. 12:05) Happy dog
  • Gem121: @Nyúlgömb: Köszönöm, örülök, ha szerez pár vidám percet a sok állat-sztori. Engem általában kikész... (2012.02.28. 13:46) Megújulva, felpörögve
  • Simone Lewis: @Gem121: Jól van Jolán is, épp tegnap írtam én is róla :) (2012.02.24. 09:29) We are back :)
  • Nefernefernefer: Sziasztok! Nagyon jól szórakoztam ezen az íráson. :-) Úgy látom, muszáj lesz nekiállnom végigolvas... (2012.02.15. 14:11) Mindennapok

Linkblog

Restancia-beszámolók :)

2011.01.19. 12:05 :: Gem121

 Sziasztok Mindenki, szia kedves penna! :) 

Köszönöm a rugdosást, nekem úgy látszik, kell az, hogy noszogassatok kicsit, ami talán nem a legjobb vonás, de cserébe működik. :$

Szotyi továbbra is jól van, rengeteg minden történt vele-velünk, ezek közül gyorsan szemezgetek kicsit: 

Október végén sor került a nagy ivartalanító-műtétre, amiből a macskára való tekintettel nem akartam valóságsót csinálni, holott, így utólag visszagondolva nem is lett volna rossz ötlet megszavaztatni a blog-olvasókat, hogy milyen színű nyakgallérban pompázzon a cinyóka. 
Természetesen agyonaggódtam a műtétet, szívem választottja nem győzött nyugtatgatni, aztán kiderült, hogy túlélésből jelesre vizsgázott a pasas: inkább nem szólt hozzám fél napig, mivel mindaddig, amíg meg nem kaptam a megnyugtató telefont a dokitól, hogy Szotyi felébredt és minden oké, nem igazán voltam emberbarát hangulatban. 

Igen, bevallom nőiesen: rettegtem attól, hogy valami gond lesz és nem ébred fel a cica. Természetesen nem azért, mert annyira féltettem volna, ááááá, nem. A gyerek miatt. Merthogy az ő macskája, világos?! :D

A műtét rendben lement, picike vágás, hatalmas körgallér, álmos szemek, kopasz has. Imádtam az istenadta négylábút, amikor hazahoztam. :) Ezúton is örök hála az állatorvos teamnek, akik nem adták addig haza, amíg teljesen magához nem tért, így megkíméltek attól, hogy nekem kelljen végignéznem, amint lefejeli az összes falat kábult-éledezésében. :)

Háztáji cirmoshoz méltóan Szotyi jól viselte a megpróbáltatásokat, pár hét alatt teljesen rendbe jött, kinőtt a szőre és már a második héten leapplikálta magáról a körgallért. Onnantól kezdve már nem aggódtam érte nagyon. :) Az egyetlen problémát az okozta, hogy kétszer beszorult a macskaajtóba, amin a pasi röhögött, én meg szentségeltem. :D Végül kiszabadítottuk, és pár hétig abban a kegyben részesült, hogy nyitottuk-csuktuk számára az ajtót. Tökéletesen természetesnek vette, hogy folyamatosan lesi valaki a kegyeit. Azt a tekintetet leírni nem lehet, amivel végigmért, amikor már nem volt rajta a gallér és intettem neki, hogy nosza, menjen, használja újra sk a macskaajtót. Évezredekre elegendő megvetés és utálat szakadt a nyakamba. :D 

Aztán ez is elmúlt, tengettük tovább a hétköznapokat csendesen. Szotyi kreatív cicaként remek játékokat talált ki - többnyire a saját szórakoztatására. Ezek közül a legmaradandóbb az volt, amikor egy nap gyanútlanul hazaérkeztem, ő pedig a hűtő tetején lapult. Erről én mit sem sejtettem, így kis híján azonnali, kétoldali szívinfarktust kaptam, amikor hátulról rám vetette magát, egyenesen a nyakamba, majd röhögve elfutott. Tényleg röhögött, esküszöm. Még hallottam is. :D Szemétláda. 

A másik pompás játék a bújócska. Mivel az újságtartóba már nem fér be, ezért előszeretettel rejtőzik el a nyitva felejtett mikróban. Kész mázli, hogy még nem csuktam rá az ajtót egyszer sem és indítottam be az olvasztás programot. :D 

A tetőnmászkálás továbbra is imádott tevékenysége, ennek levét sikerült még novemberben meginnunk, amikor is Szotyi elveszett. Nem viccelek, egy este kiment pisilni a teraszra, elindult a szokásos esti körsétájára a tetőn, majd nem jött haza. Sem éjjel, sem másnap reggel, sem napközben. 
Természetesen a kiskorú gyerek könnyekben tört ki, én gondolatban ezerszer kitekertem a macska nyakát, mindenfélét gondoltam róla, olyanokat is, amikre nem vagyok büszke. Aztán átmentem tevékenybe, szórólapokat nyomtattam, bevetettem az összes lehetséges megvesztegetési-motivációs eszközt: Szotyi fotó, "kisgazdi hazavárja", magas jutalom. Elmentünk a gyerkőccel, kiragasztgattuk őket és vártunk.

Nem kellett túl sokáig várni, hamarosan csengeni kezdett a mobil, egy kedves hölgy volt, aki látta a szórólapot és azt ugyan nem tudja, hogy a mi macskánk hol van, de szívesen nekünk adja a sajátját. Bazzeg. Az is egy kedves, jóravaló macska lehet. :D:D
Köszöntem szépen az ajánlatot, meghatódva, de határozottan utasítottam el, mondván, nekünk Szotyi kell és csakis ő. 

Jött még pár telefon, érdekes módon a többség érdeklődve, hogy mikor, merre kerestük, felajánlások családi házban lakóktól, hogy menjünk nyugodtan be hozzájuk, onnan is cicceghetünk, szétnézhetünk. Eleinte megütközve, később komolyan meghatódva fogadtam a hívásokat. Ismeretlenek akartak segíteni, ki-ki a maga módján. Ezúton is köszönet nekik!! :) 

Végül befutott AZ a hívás. Megvan Szotyi, mindössze két házzal arrébb. A hülye répa ugyanis a tetőn mászkálás nevű extrém sport űzése közben rossz tetőablakon mászott be. Gondolom agyi oxigénhiány miatt, a magaslat révén.
Robogtam át. A nő elmesélte, hogy hajnalban arra ébredt, hogy gyanús zajokat hall a nappaliból. Lévén, hogy egyedül él, kilopakodott reszkető inakkal, készen arra, hogy kérdőre vonja a betörőt, akire gyanakodott. Ezúton is külön köszönettel tartozom a Macskák Védőszentjének, hogy a spiné nem tartott otthon bézbólütőt...

Helyette lámpát kapcsolt és elhűlten szemlélte a nappali közepén rettegő, legalább olyan rémült macskát, aki ijedtében még egy ajándékcsomagot is hagyott neki a szőnyegen. (ugye milyen szépen fogalmazok? odaszart, na.) 

Mindezek utólagos megismerése közben a nő már-már terézanyai magasságokba emelkedett a szememben, ugyanis ha velem fordult volna elő hasonló, úgy vágtam volna ki a belibbenő idegen macskát a tetőablakon át, hogy Föld körüli pályára állt volna. Ő viszont nem. Helyette telefonált. Hálás, nagylelkű és bőkezű voltam. Ezenkívül meghagytam a számomat nála, ha Szotyi legközelebb is eltévedne a tetőn... :)

 

Cica-fürdés: 


 

A fotó, amit megismert az utca Szotyiról... :) 

 

Úgyis leszedem valahogy, vagy ne legyen a nevem Szotyoládé... 

 

 

 

 

 

Hogy akadna a torkán a falat annak, aki kitalálta ezt a turbánban-evést.... grrrr..... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispocs.blog.hu/api/trackback/id/tr62595485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.01.19. 17:34:39

Már én is reklamálni akartam, de gondoltam nem szólok, tekintve, h én is hanyagoltam a blogírást...
Ismét jókat nevettem a beszámolón, a tölcséres kép nagyon jó! És Szotyika nagyon szép fiatalemberré serdült; bízom benne, h nem orrol meg Rád azért, hogy megfosztottad a férfiúi élményektől :D

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2011.01.19. 17:35:55

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: Szia! :)
Biztos nem orrol meg, ugyanis lány. :D :D :D :D

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.01.19. 17:36:45

hülye vagyok...csajjá serdült és női élmények, szorri! Azt hiszem, átírom a kedvencek között a "Kispöcs" cimkét... :)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2011.01.19. 17:38:24

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: :D :D :D :D :D :D :D :D

Jaaaaj, ez tök jó, még mindig vihogok... :D :D :D

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2011.01.19. 17:40:54

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: Már nem. :)

Mire írod át? Kispöcsből Kiscsöcs lesz? :D:D:D:D:D

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.01.19. 17:43:13

Én nem voltam ennyire kreatív, ez jobban tetszik, így írom át!! :)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2011.01.19. 17:44:04

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: Oks. :) Én megyek joliblogot olvasni, rég voltam felétek. :)

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2011.01.19. 17:49:15

Helyes-helyes, jú ár mór den velkám! :)

mickie · http://cicufer.blog.hu 2011.01.19. 20:06:41

Jó újra hallani rólatok és Szotyi cicáról, külön köszönet a képekért! :)
Látom, ő is "ezüsthasú" volt a műtét után.
Szépséges nagylány lett, a komolyan mélázós/"wanted" képbe pedig kicsit beleláttuk a mi Zsebinket is. ;)
Keep posting, pls.

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2011.01.19. 21:49:50

@mickie: Köszönjük! :)
Mit jelent az ezüsthasú? :$
Igyekszem folytatni az írást, vannak még nagy hírek a tarsolyunkban... ;)

mickie · http://cicufer.blog.hu 2011.01.19. 22:15:38

@Gem121 - kispocs.blog.hu/: Úgy látszik a képen, hogy a műtéti területet Szotyinak is ezüstös fertőtlenítővel fújták be. (?)
Mazsinak ilyen volt, jó időbe telt, mire lekopott. Addig ő volt az "ezüsthasú" cica. :)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2011.01.19. 22:23:50

Igen, igen! Először azt hittem, hogy ott vszleg sötétebb volt a szőre és azért szürkés, de most hogy mondod (és hogy itt terpeszkedik hanyattfekve a kanapén :D), teljesen fehér a hasa, úgyhogy biztos, hogy nekünk is ilyen volt.
Valamiért nem tudatosult bennem, hogy ez vmi fertőtlenítő lehetett. :)

mickie · http://cicufer.blog.hu 2011.01.20. 19:46:51

@Gem121 - kispocs.blog.hu/: A Betadin silver! :)) De akkor mostanra szépen lekopott neki.

penna 2011.01.20. 21:17:53

Bár minden kívánságom ilyen gyorsan teljesülne....:))!
Kösz a beszámolót, meg a képeket is! Aztán máskor ne fogd vissza magadat ennyire, ha vannak történések, csak ki vele :)!

Szotyi kiscicaként is gyönyörű volt, de ifjú cicahölgyként is az maradt! Azon a szobabiciklis képen látszik igazán, hogy mekkorát nőtt. (Meg legalább lett a biciklinek is funkciója macskakilátó formájában, khm.:D.)

Két dolog jutott eszembe, olvasva téged:
1. Megmaradt a játékos kedve, továbbra is játszanak a kislányoddal?
2. Ha továbbra is maradt kijárós cica, em kéne neki egy bilétát feltenni a nyakába az elérhetőségeddel, esetleges újabb elkeveredéseket megelőzendő?

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2011.01.25. 08:21:49

@penna: Én leszek a kívánságmanód. :D :D
Igyekszem nem lefogni magam, mert már úúúúúgy,de úúúúúgy beszámolnék a karácsonyról, elvégre lassan itt a nyár, és én még nem meséltem el hogy mi volt. :(
Na majd ma. Remélem. :D

Köszönjük a bókokat, Szotyi hálája jeléül hunyorgott egyet a kanapén, ez meg nagy megtiszteltetés, elvégre most evett, ilyenkor nem áll szóba holmi humanoidokkal.

Remek meglátásaid vannak a szobabicómmal kapcsolatban. :D Ismersz talán? :D :D Asszem tavaly novemberben ültem rajta utoljára. :D Lassan ideje elővenni. :$

Szotyi és a gyerkőc között a kötelék csak szorosabb lett, iszonyú nagy űzős-bújós-kötélkergetős játékokat szoktak lenyomni délutánonként, amikor hazaérünk.

A bilétát nem tűrte, kapott nyakörvet és arra írtam rá a számomat. :D Így ha megint kedve támadna a tetőn császkálni és idegen lakásokban látogatást tenni, már fel tudnak hívni, hogy hova menjek érte. Heppinesz az életem. :D
Amúgy már kevesebbet mászkál el, inkább a teraszon nézelődik. :)
süti beállítások módosítása