HTML

Kispöcs

Alapjában véve nem szeretem a macskákat. Nem mondom, hogy gyorsítok a kocsival, ha meglátok egyet az úton, de nem is terveztem együtt élni eggyel... ehhez képest... Kispöcs most a kanapén alszik és nem lehet kikapcsolni a tévét, mert akkor felébred és nyávogni kezd... Kellett ez nekem? A válasz elég egyértelmű...

Friss topikok

  • Nefernefernefer: Sziasztok! Mivel egyes cicablog tulajok a többi cicablog tulaj aktivitását tekintik mérvadónak :-)... (2012.08.02. 13:27) Ma van holnap
  • Gem121: @xor: Már van, ma van holnap, új poszt, happy dog-os. :)) (2012.04.14. 12:05) Happy dog
  • Gem121: @Nyúlgömb: Köszönöm, örülök, ha szerez pár vidám percet a sok állat-sztori. Engem általában kikész... (2012.02.28. 13:46) Megújulva, felpörögve
  • Simone Lewis: @Gem121: Jól van Jolán is, épp tegnap írtam én is róla :) (2012.02.24. 09:29) We are back :)
  • Nefernefernefer: Sziasztok! Nagyon jól szórakoztam ezen az íráson. :-) Úgy látom, muszáj lesz nekiállnom végigolvas... (2012.02.15. 14:11) Mindennapok

Linkblog

Teli a pocak

2010.04.25. 19:20 :: Gem121

Tegnap este új felfedezést tettem. Szotyi egészen hihetetlen módon helytakarékos, ami a kaja elraktározását illeti. Az egész macska elfér a tenyeremben , de a gyomra valami eszméletlen befogadási kapacitással rendelkezik, tiszta alien.. :D

Történt ugyanis, hogy vacsoravendégeket vártam. Nem valami puccos vacsoravendégeket, csak néhány barátot, akik átugrottak filmezni, beszélgetni, és nem utolsósorban levizitálni Szotyit. 

Annak rendje és módja szerint, jó háziasszonyhoz méltóan tüsténkedtem délután a konyhában, hidegtálakat, szendvicseket, virslis batyukat készítettem elő. Nyugodtan tevékenykedhettem, hiszen egyetlen magzatom a nagymamánál ragadt, Szotyi jóllakva aludt (fél csomag macskakaja után alig bírt eltántorogni a kedvenc ágytakarójáig), így aztán feltettem egy jó kis cédét, és nyugodtan nekiálltam konyházni. 

Azaz csak nekiálltam volna, mert amint előszedtem a sonkákat, szalámikat, ilyen-olyan sajtokat, főtt tojásokat, zöldségeket a hűtőből, Szotyi nyomban aktivizálódott. Először nem hallottam a nyávogást (jó, talán egy kicsit tényleg túl hangos volt a zene, de annyira jól esett :) ), csak azt vettem észre, hogy valami hideg és nyálkás izé tapizza a lábamat. Nem mertem letekinteni, elvégre nőből vagyok, genetikailag kódolva van bennem a félsz mindenféle csúszómászótól. Marokra fogtam a kést, felkészülve, hogy ha kell, ledöföm a támadómat, legyen az bármi, mielőtt befúrja magát a bőröm alá és felzabál. Érdekes, hogy tudatosult bennem az is, hogy hiába is sikítanék, a zenétől a szomszédok úgysem hallanák. Magányos, csúnya halált vizionáltam magamnak, de aztán feltámadt az életösztönöm. Mi az, hogy most nyiffanjak ki, bakker?! Most, amikor egy csomó dolgom van, egy óra múlva itt vannak a vendégek?! Ők találjanak rá félig felzabált hullámra?! Még mit nem! Offenzívába lendültem: egyetlen gyors mozdulattal kirántottam a bal lábamat a támadó alól, a jobbal pedig éppen orbitális erejű kezdőrugást akartam bevinni, hogy aztán majd reptében lekaszaboljam a földönkívüli létformát, amikor az első mozdulat után, a második előtt közvetlenül megláttam, hogy Szotyi pislog rám kistányérnyi szemekkel (attól volt nyálkás, hogy nem sokkal előtte beleléphetett a tejes táljába...). Az orrától úgy 2 centire állt meg a már meglendített lábam... Szotyi megszaglászta és finoman beleharapott a lábujjamba. Idióta.

Ezt egyébként fennhangon is közöltem vele, majd felróttam neki néhány ősz hajszálat és mínusz öt évet az életemből. Szotyit nem érdekelte a dráma, ő szagot fogott. Égnek emelt fejjel és farokkal folytatta a telitorokból nyávogást, és simán lenyomta a hifit. Ott álltam, egyik kezemben a késsel, másikban egy cafat sonkával, lábaim körül a tekergőző szőrcsomóval, és bármit megadtam volna egy pohár italért. Szotyi is így volt vele, csak neki a sonka kellett.

Megegyeztünk, hogy win-win helyzetet teremtünk: ő megkapta a szelet sonkát, én egy korty lélekerősítőt. Határozottan jobb kedvűek lettünk, mindketten. :)

Szotyi a tenyérnyi francia sonkacsoda bekebelezése után sem hagyott magamra a konyhában, gondos ellenőrként felhívta a figyelmemet minden új hozzávaló minőségének csekkolására.

A következőket fogyasztotta el: 1 szelet francia sonka, 1 szelet pick szalámi, némi házikolbász, egy kevés sajtkrém, egy negyed főtt tojás és egy fél virsli.

Ezek után Szotyi alól egyszerűen kicsúsztak a lábai. Kigurult a konyhából, a fotel lábánál állt meg. Miután elkészültem a finomságokkal, leültem egy picit mellé, láttam, hogy moccanni sem bír, így aztán felvettem magam mellé, ahol elfészkelődött, de még dorombolni sem bírt, csak kielégült fejjel nézte hol a hasát, hol engem. Azt hiszem, mindenféle túlzás nélkül állíthatom, hogy belémszeretett. :D

 

"Bakker, lehet, hogy azt a tojást már nem kellett volna betolnom..." 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Mami, asszem rosszul vagyok, valami mozog a hasamban!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Ekkora virslit ettem!"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

"Most komolyan, ne égess már ilyen képekkel, lécci!"

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kispocs.blog.hu/api/trackback/id/tr161950741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.04.25. 21:39:21

A kis bélpoklos! :)
Meggyőződésem, hogy minden macska képes lenne a végtelenségig enni. Így vannak kódolva genetikailag.
Na persze nem mindegy mit, csak olyat, ami átmegy a minőségügyi vizsgán! :)

Kilgore Trout 2010.04.26. 15:10:23

Nakérem, a macska addig bélpoklozik, amíg rá nem jön, hogy kiapadhatatlan táplálékforrásra talált a gazda személyében. Attól kezdve csak akkor játsza a bélpoklost, ha 1. nagyon-nagyon olyan kaja van, amit nagyon-nagyon szeret, 2. Van még egy macska (vagy bármilyen létforma, amely potenciális veszélyforrás lehet a kajára) a lakásban. Egyébként gyakran otthagyja és később visszatér a kajára, de bizony én dobtam már ki a legfinomabb viszkasz alutasakos prémium kaját, mert őnagysága eleget evett, és nem kért többet, és ott száradt egész nap. Amúgy, ami ki tudja hozni a sodrából, és éktelen nyivákolást rendez, az a nyers hús bármilyen formája. Vagy már attól is beindul a nyivákolója, ha meghallja, hogy élesítem a kést. Arra a legmélyebb álmából, a lakás legtávolabbi zugából is azonnal ott terem. Már kötöttem fogadást, hogy az élező első húzásától kezdve, mi az a legrövidebb idő, amikor is megjelenik. 10 sec-nél ez még sosem volt több.

mickie · http://cicufer.blog.hu 2010.04.26. 15:47:24

@Kilgore Trout: Ezt mi is tapasztaltuk, amikor Mazsi cica hozzánk került. Eleinte mindent felfalt, amit elé raktunk, nem részletekben, hanem egyszerre. Aztán rájött, hogy kaja mindig volt, van, lesz... Így sokkal megfontoltabb lett.

Bálint - Cicanapló · http://cicanaplo.blog.hu 2010.04.26. 15:47:48

Azért vigyázz az etetéssel, mert a dagadt felnőttcica sokkal kevésbé cuki, mint a nemdagadt :) A képek pedig szenzációsak, tizenötödször nézem meg őket, és még mindig :-D Ahogy bámulja a pocakját, hihetetlen! :D

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.04.26. 17:52:37

Igen, amit írtok, azt máris tapasztaltuk. :) Mert az oké, hogy Szotyi láthatóan imádja a hasát és most tobzódott az élvekben, de úgy általában az alutasakos kajából folyamatosan van előtte, hogy egy kicsit összeszedje magát, és arra már bizony nem így veti rá magát. Ha éhes, akkor eszik belőle, de nyoma sincs az ilyen nagy zabálásnak, mmint amit bemutatott a hétvégén. :)
Kilgore, ez a 10s nem semmi kis sprint lehet egy mélyen alvó cicától. :) Anno még gyerekkoromban a mi "régi" cicánk is bekattant a késélezés hangjára, no meg az azt kísérő vágódeszka elővételére. :)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.04.26. 17:54:02

@Bálint - Cicanapló: Majd jön velem fitnesszezni. :DD A szobabicón már úgyis otthon van. :)

penna 2010.04.26. 18:33:45

Hogy is van?
"Kicsi nyaka, nagy a hasa, készen van a török basa!" :D. Egyből ez ugrott be, ahogy ott ücsörög és emészt :).

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.04.26. 21:30:31

Mi nem hagyunk elöl Jolánnak ennivalót. Ezért van az, h így este ameddig van előtte étel, bekajálja, aztán még könyörög, még, még, még joghurtból is... :)

Gem121 · http://kispocs.blog.hu/ 2010.04.27. 09:14:42

@Simone Lewis - jolimoli.blog.hu/: Mi hagyunk Szotyi előtt kaját, egyrészt, mert szegényke már egyszer megtapasztalta, hogy mi az az éhség, és nem akarjuk, h megint meg kelljen neki, másrészt meg van, hogy sok időre egyedül marad, és olyan is, hogy éjszaka felkel enni, így ez tűnt a legjobb megoldásnak. :)
Persze ha nagyobb lesz, majd felülvizsgáljuk ezt a kérdést. :)
süti beállítások módosítása